W sobotę otwarta została ulica Łukasiewicza. Urząd miasta ostrzega jednak, że praca na poboczach nadal trwają, a do tego zamknięty jest fragment ul. Miodowej. Utrudnienia będzie powodował też brak sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Łukasiewicza, Tysiąclecia i Miodowej.
1 września od godz. 12 można jeździć na odcinku ul. Łukasiewicza od skrzyżowania z Al. Kobylińskiego do skrzyżowania z ul. Długą. Nadal jednak, do końca września, trwać będą prace na poboczach – przy układaniu chodników, budowie dróg rowerowych, instalowaniu oświetlenia, czy urządzaniu zieleni.
Wykonawca otwiera również skrzyżowanie ul. Łukasiewicza z Tysiąclecia, jednak zamknięty zostanie stumetrowy odcinek ul. Miodowej (możliwy pozostanie wjazd na teren parkingów przy przychodni).
– Trudno określić czas tego zamknięcia ulicy, drogowcy będą budować prawoskręt z ul. Miodowej w Łukasiewicza i muszą przełożyć 32 tys. przewodów teletechnicznych – wyjaśnia Hubert Woźniak z zespołu współpracy z mediami płockiego ratusza. – Kierowcy będą musieli zachować szczególną ostrożność, ponieważ na skrzyżowaniu Łukasiewicza, Tysiąclecia i Miodowej nie będzie działać sygnalizacja świetlna – podkreśla.
Wstępnie zamknięcie fragmentu ul. Miodowej zaplanowano do końca października br.
Ze względu na te zmiany, autobusy linii 0, 2, 7, 10, 19, 20, 26, 32, 33, 35, 101, 102, N1 i N3 zostaną skierowane na trasy objazdowe z pominięciem przystanku Pszczela na ul. Miodowej.
Autobusy linii 0, 2, 10, 19, 26, 101 i 102 pojadą w obydwu kierunkach objazdem po trasie: Miodowa – Gałczyńskiego – Łukasiewicza z pominięciem przystanku Pszczela. Na trasie objazdowej zatrzymają się na przystankach: Gałczyńskiego (na ul. Miodowej), Jaśminowa (na ul. Gałczyńskiego) i III Liceum (na ul. Łukasiewicza).
Jednocześnie przywrócony zostanie ruch autobusów na przystankach:
- III Liceum (na ul. Łukasiewicza) – w obydwu kierunkach zatrzymywać się tam będą autobusy linii 7, 20, 33 i 35, a także – tylko w czasie zamknięcia dla ruchu ul. Miodowej – dodatkowo autobusy linii: 0, 2, 10, 19, 26, 32, 101 i 102 oraz (tylko w kierunku Podolszyc) linii nocnej N1
- Orlen Arena 03 i 04 (na ul. Łukasiewicza) – w obydwu kierunkach zatrzymywać się tam będą autobusy linii 7, 20, 32, 33 i 35.
Tymczasowa trasa linii 0, 2, 10, 19, 26, 101 i 102 od 1 września (od godz. 12):
- w kierunku centrum / Podolszyc trasa bez zmian do przystanku Kredytowa na ul. Mościckiego, dalej po trasie: Mościckiego – Miodowa – Gałczyńskiego – Łukasiewicza – Tysiąclecia i od przystanku Zgliczyńskiego bez zmian
- w drodze z Winiar / Starych Proboszczewic / Murzynowa autobusy linii 0, 2, 10, 19, 26, 101 i 102 ominą przystanek Pszczela (na ul. Miodowej przy SP nr 17)
- na trasie objazdowej zatrzymają się na przystankach: Gałczyńskiego 02 (na ul. Miodowej przy Gimnazjum nr 4), Jaśminowa 02 (na ul. Gałczyńskiego) i III Liceum 01 (na ul. Łukasiewicza)
- w kierunku Winiar / Starych Proboszczewic / Murzynowa bez zmian do przystanku Zgliczyńskiego na ul. Tysiąclecia, dalej po trasie: Tysiąclecia – Łukasiewicza – Gałczyńskiego – Miodowa – Mościckiego – Dobrzyńska i od ronda Grabskich bez zmian
- w drodze z centrum / Podolszyc / Dworca kolejowego autobusy linii 0, 2, 10, 19, 26, 101 i 102 ominą przystanki Pszczela 02 (na ul. Miodowej przy „dołku”), Gałczyńskiego 02 (na ul. Miodowej przy Gimnazjum nr 4) i Słowackiego 01 (na ul. Gałczyńskiego)
- na trasie objazdowej zatrzymają się na przystankach: III Liceum (na ul. Łukasiewicza), Jaśminowa (na ul. Gałczyńskiego), Gałczyńskiego 01 (na ul. Miodowej przy dawnej komendzie policji), Kredytowa 01 (na ul. Mościckiego) i Skarpa 02 (na ul. Dobrzyńskiej).
Trasa linii 7 i 20 od 1 września (od godz. 12):
- w kierunku Ciechomic / Podolszyc początek trasy bez zmian na przystanku Kostrogaj, straż (na ul. Narodowych Sił Zbrojnych), dalej po trasie: Narodowych Sił Zbrojnych (Siennickiego) – 7 Czerwca 1991 r. – Łukasiewicza (Orlen Arena, III Liceum) – Tysiąclecia i od przystanku Zgliczyńskiego bez zmian (Tysiąclecia – Bielska – Kwiatka itd.)
- w kierunku Kostrogaju trasa bez zmian do przystanku Zgliczyńskiego na ul. Tysiąclecia, dalej po trasie: Tysiąclecia – Łukasiewicza (III Liceum, Orlen Arena) – 7 Czerwca 1991 r. – Narodowych Sił Zbrojnych (Siennickiego); koniec trasy bez zmian na przystanku Kostrogaj, straż.
Tymczasowa trasa linii 32, 33 i 35 od 1 września (od godz. 12):
- w kierunku Orlenu trasa bez zmian do ul. Tysiąclecia, dalej ulicą Łukasiewicza
- w kierunku Orlenu autobusy linii 32, 33 i 35 ominą przystanki: Pszczela, Gałczyńskiego, Jaśminowa, Orlen Arena 02 (na ul. Batalionów Chłopskich) oraz przystanek zastępczy przy ul. Kobiałka zatrzymają się na przystankach na ul. Łukasiewicza: III Liceum, Orlen Arena 04 i Park Technologiczny w kierunku Lachmana / Podolszyc od bramy II ulicami Łukasiewicza i Tysiąclecia
- w drodze z Orlenu autobusy linii 32, 33 i 35 ominą przystanek zastępczy przy ul. Kobiałka oraz przystanki: Orlen Arena 01 (na ul. Batalionów Chłopskich), Jaśminowa (na ul. Gałczyńskiego), Gałczyńskiego (na ul. Miodowej przy dawnej komendzie policji) i Pszczela zatrzymają się na przystankach na ul. Łukasiewicza: Park Technologiczny, Orlen Arena 03 i III Liceum.
Tymczasowa trasa linii N1 i N3 począwszy od nocy z 1 na 2 września:
- w kierunku Podolszyc / Borowiczek (dotyczy tylko linii N1) bez zmian od przystanku Kostrogaj, straż do przystanku Kredytowa na ul. Mościckiego, dalej po trasie: Mościckiego – Miodowa – Gałczyńskiego (bez przystanku) – Łukasiewicza – Tysiąclecia i od przystanku Zgliczyńskiego bez zmian
- w drodze z Kostrogaju autobusy linii N1 ominą przystanek Pszczela (na ul. Miodowej), na trasie objazdowej zatrzymają się na przystankach Gałczyńskiego 02 (na ul. Miodowej przy Gimnazjum nr 4) i III Liceum (na ul. Łukasiewicza)
- w kierunku Kostrogaju bez zmian do skrzyżowania Jachowicza / Bielska, dalej po trasie: Kobylińskiego – Dobrzyńska i od przystanku Skarpa bez zmian.
Nie narzekajcie wygodniccy. Cieszyć się trzeba, że wreszcie remontuje i poprawia system komunikacji ulicznej w mieście. Trzeba umieć wytrzymać i być cierpliwym „jaśnie państwo” z Brwilna. Ja np. nie narzekam a cieszę się , że będzie lepiej.
Tylko wariat mógł wpaść na tak idiotyczny pomysł remontu/zamknięcia wszystkich ulic w tym zasmarkanym mieście. Czy ten sam wariat może mi powiedzieć jak się ku….. wydostać rano z kierunku Brwilna, Maszewa, Szpitalnej. Proszę sobie wyobrazić, że tu też mieszkają ludzie którzy chcą dostać się do szkoły, pracy ,czy poprostu do centrum.
popieram
Chyba wszystkie drogi projektował sam Nowakowski wysepki przed skrzyżowaniem jadący prosto nie mogą jechać bo w miejscu zwężenia stoją skręcający w lewo w stronę kauflanda gratuluje wyobraZni
Remonty a przy okazji NOWAKOWSKI buduje GETTO skarpa odcięta od komunikacji remontów jeszcze woda i prąd i będzie
OK prezydencie
Nie wiesz to nie mów! 32 000 przewodów to to są pojedyncze kabelki w przewodzie teletechnicznym .
Jeden może zawierać setki kabelków , które się „rozszywa” stąd tak astronomiczna liczba, robiąca wrażenie na LAIKU jak WOŻNIAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Przecież jako redaktorek gw dał się już poznać jako „fachowiec”.
Gdzie jest nadzór inwestycji? W szczegolnosci gdzie jest inspektor BHP – dlaczego nie zostały wydzielone ciagi piesze…dlaczego ludzie chodza bezpośrednio po jezdni? Czy nikt tego nie widzi? Czy byle szybciej, to byle jak? Przede wszystkim BEZPIECZENSTWO – jeżeli ludzie wchodzą na plac budowy to znaczy, ze zle zostały wygrodzone ciagi piesze. Kiedy jakiś samochod potraci pieszego?
znowu ten FACHOWIEC czy wiesz nieudaczniku co to jest przewód teletchniczny ?WĄTPIĘ?!!!!!