Mimo dość długiej przerwy zimowej, zawodniczki Jutrzenki Płock nie próżnują. Komplet zwycięstw w pierwszej serii spotkań zmobilizował dziewczyny i sztab trenerski do ciężkiej pracy.
Trenerzy podkreślają, że tak długa przerwa to dobra okazja do zbudowania jeszcze mocniejszego zespołu. Zawodniczki dużo pracują z trenerami przygotowania fizycznego – Danielem Kulikiem i Sebastianem Dymkiem. Drużyna rozegrała kilka sparingów z SMS-em Płock, z różnym rezultatem. Sztab zapewnia jednak, że obie drużyny są na innym etapie przygotowań. Do pierwszego meczu zostało jeszcze trochę czasu – 19 marca płocczanki czeka wyjazd do Warszawy na mecz z tamtejszym WKPR „Wesoła”. Ponadto, aż 6 z 7 spotkań w ten rundzie Jutrzenka zagra na wyjeździe.
– Nasze przygotowania idą w dobrym kierunku i z tego każda z nas się cieszy. Dość sprawnie przechodzimy kolejne etapy, które zaplanowali nam trenerzy. Z każdym kolejnym dniem nabieramy motywacji i coraz bardziej brakuje nam ligowych zmagań. W klubie dzieje się bardzo dużo i wierzę, że wraz z tymi działaniami pójdą nasze wyniki sportowe. Obiecuję, że każda z nas zostawi w każdym kolejnym meczu serce na parkiecie, byśmy wszyscy się cieszyli – mówi Aneta Chodań, bramkarka Jutrzenki.
Z drużyną trenują także dwie zawodniczki z Chile i, jak wszyscy zapewniają, dziewczyny nie odstają poziomem od płocczanek. Jednym z ostatnich etapów przygotowań będzie prawdopodobnie turniej rozegrany w dniach 20-21. Wezmą w nim udział drużyny AZS AWF Warszawa (I liga), KU AZS UW Warszawa (organizator), UKS Varsovia Warszawa (II liga) i WKPR Wesoła.
Funkcjonowanie klubu to też organizacja. Władze klubu starają się pozyskać sponsorów, prowadzą rozmowy z kilkoma firmami – udało się porozumieć już z dwoma podmiotami. – Obecnie mogę tylko zdradzić, że pierwszą współpracą będzie wspólne działanie z firmą Surge Polonia, która zajmuje się produkcją odzieży patriotycznej i nie tylko. Jednak szczegółów tej współpracy nie chcę obecnie zdradzać. Mogę jednak obiecać, że będzie to coś nowego i pomysłowego dla przyszłości całego klubu oraz naszego nowego partnera. Na pewno Jutrzenka musi być klubem zauważalnym i żyjącym wraz z miastem. Nie tylko poprzez sport, ale także inne ciekawe działania i do tego będziemy zmierzać, a właśnie nasi nowi partnerzy umożliwią nam nowe działania, które również dla nich będą sporą promocją – ujawnił Marek Wojciechowski, odpowiedzialny w Jutrzence za marketing.
Przypomnijmy, że w tym roku MMKS Jutrzenka obchodzi 60-lecie istnienia. Trzymajmy kciuki, aby ten rok był dla klubu przełomowy :)
PetroNews jest patronem medialnym drużyny.