W piątek napisał do nas czytelnik, który umówił się elektronicznie na wizytę w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Jak się okazało, w urzędzie jednak nie przyjmują interesantów. Zapytaliśmy, z jakiego powodu doszło do takiej sytuacji.
– Umówiłem się w płockim Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych na dzisiejszą wizytę (3 kwietnia) o godz. 8 poprzez portal PUE ZUS – napisał do nas czytelnik. – Po przyjeździe okazało się, że nie będę obsłużony, ponieważ nie przyjmują interesantów. Na pytanie do jednej z pań dlaczego mogę przez internet umówić wizytę i że są dostępne również inne terminy, uzyskałem odpowiedź, że nie wie i to nie jej sprawa. Tak właśnie ZUS naraża interesantów na niepotrzebne nerwy i możliwość zakażenia – pisze zdenerwowany płocczanin.
Zapytaliśmy rzecznika prasowego mazowieckiego oddziału ZUS o przyczynę takiego zdarzenia.
– Doszło do drobnego błędu na stronie rezerwacji wizyty w płockim oddziale – wyjaśnił Piotr Olewiński, regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie mazowieckim. – Kalendarz nie powinien był być dostępny. Proszę o przekazanie Państwa czytelnikowi moich przeprosin – dodał rzecznik.
Potwierdzamy więc – nie można obecnie umówić się na wizytę w placówce ZUS, a wszystkie sprawy należy realizować elektronicznie lub telefonicznie.
One tam mają pełno roboty.. pomalować paznokcie itp.
Wręcz przeciwnie. I w zus i w innych urzędach pracy jest więcej bo obywatele siedząc w domach postanowili chyba z nudów załatwiać różne sprawy i oczywiście wszystkie są baardzo pilne ;)