REKLAMA

Bilety na Audioriver 2015 już w sprzedaży

REKLAMA

Organizatorzy festiwalu Audioriver rozpoczęli sprzedaż karnetów na kolejną edycję imprezy. Wydarzenie, które obędzie się w dniach 24-26 lipca, obchodzić będzie jubileusz. Z okazji 10. urodzin udostępniono specjalne, kolekcjonerskie karnety. 

PowiązaneTematy

Z okazji okrągłej rocznicy Audioriver 2015 ma być wyjątkowy. Organizatorzy zapewniają, że zarówno liczba gwiazd, jak i aktywność wokół festiwalu będzie ogromna. Szczegóły pozostają jeszcze nieznane, wiemy natomiast, że Audioriver Sun/Day będzie miał nie jedną, a dwie sceny, a to znaczy, że na wydarzeniu usłyszymy drugi najważniejszy gatunek reprezentowany na festiwalu, czyli drum & bass.

Jubileusz i liczba gwiazd sprawiła, że na rynek trafi ograniczona pula specjalnych biletów. – Chcieliśmy stworzyć specjalną edycję biletów i pomyśleliśmy, że część z Was mogłaby zechcieć podarować bliskim osobom taki karnet na nadchodzące święta – czytamy w oficjalnej informacji prasowej. – Będą one bardzo różnić się od standardowych wejściówek – zapewniają organizatorzy.

Czym charakteryzują się te specjalne bilety? Wejściówki kolekcjonerskie powstaną z papieru o wysokiej gramaturze, zaś ich kolorowy projekt zdecydowanie odróżni je od tradycyjnych kartoników czy biletów domowych, jakie dotychczas były w sprzedaży. Karnety kolekcjonerskie można dostać wyłącznie w sklepie Audioriver i tylko przy zamówieniu kurierem lub pocztą.



Bilety kolekcjonerskie, poza kosztem przesyłki, są w takiej samej cenie jak pozostałe karnety. Dwudniowe wejściówki na piątkowe i sobotnie koncerty na plaży, dostępne do 22 lutego, będą kosztowały 160 zł. Kolejne pule to 190 zł – do 10 maja, 220 zł – do 19 lipca. Finalna cena karnetu to 250 zł. Bilety jednodniowe, w cenie 140 zł, pojawią się w sprzedaży 20 lipca. Z kolei wejściówki trzydniowe dostaniemy do 22 lutego za 210 zł.

Potwierdzono także powrót trzeciego dnia festiwalu. Zmienione zostanie jednak miejsce organizacji – jest ono jeszcze owiane tajemnicą. Ostatnio 1500 karnetów obejmujących Sun/Day sprzedało się zaledwie w ciągu doby. Tym razem, ze względu na zmianę lokalizacji, takich wejściówek będzie dwa razy więcej.

Zostań Patronem PetroNews.pl - Wspieraj swoje lokalne media KLIKNIJ!

REKLAMA

PowiązaneArtykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

Reklama

Najchętniej komentowane 7 dni

Reklama


REKLAMA

  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU