Płocki ZUS organizuje szkolenie dla przedsiębiorców z Interaktywnego Płatnika Plus – rozszerzenia funkcjonalności programu do wypełniania i przesyłania do ZUS dokumentów ubezpieczeniowych. Dodatkowe funkcje mają lepiej zweryfikować ich treść i uchronić przedsiębiorcę przed wysłaniem błędów do ZUS.
Wypełnianie i przekazywanie elektronicznych dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS przy wykorzystaniu programu Płatnik jest szybkie – nie trzeba przy tym wychodzić z domu. Dzięki dodatkowym usprawnieniom, które wprowadza Interaktywny Płatnik Plus, wymiana dokumentów będzie teraz jeszcze łatwiejsza.
– Do nowości można zaliczyć możliwość automatycznego sprawdzenia stworzonych przez siebie dokumentów z danymi, które zostały już zapisane na koncie płatnika składek i na kontach ubezpieczonych w ZUS. Program ułatwia także wymianę informacji pomiędzy przedsiębiorcami, czyli płatnikami składek, a Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, co w konsekwencji eliminuje błędy oraz przyśpiesza obieg informacji – tłumaczy Aleksandra Słupska, koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji płockiego ZUS.
Szkolenie odbędzie się 21 kwietnia w godz. 10-12 w sali konferencyjnej płockiego oddziału ZUS przy al. Piłsudskiego 2. Zakres zajęć obejmuje wyjaśnienie wszystkich pojawiających się komunikatów oraz jak unikać błędów w przyszłości. Dodatkowo omówione zostaną najczęściej występujące problemy, związane z tworzeniem dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej przekazywanej do ZUS.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy zgłosić się telefonicznie pod nr (024) 262-52-71 wew. 25-18 lub mailowo na adres aleksandra.slupska@zus.pl. Więcej informacji o programie znajduje się na stronie http://pue.zus.pl/platnik/plus.