REKLAMA

REKLAMA

Zgubiłeś coś? Najpierw zajrzyj do nowego miejsca w Płocku

REKLAMA

Z początkiem listopada w budynku Urzędu Miasta Płocka zacznie funkcjonować „Biuro Rzeczy Znalezionych Straży Miejskiej”. Będzie ono czynne w określonych godzinach przez trzy dni w tygodniu.

Przeczytajrównież

Do Biura Rzeczy Znalezionych przyjmowane będą rzeczy znalezione, porzucone „bez zamiaru wyzbycia się ich własności” na terenie Płocka, których szacunkowa wartość przekracza 100 zł, w tym również:

Reklama. Przewiń aby czytać dalej.

1. pieniądze, papiery wartościowe, kosztowności oraz rzeczy o wartości historycznej, naukowej i artystycznej,

2. rzeczy, których cechy zewnętrzne lub umieszczone na nich znaki szczególne wskazują, że stanowią one sprzęt lub ekwipunek wojskowy, dokumenty wojskowe, w szczególności legitymacje, książeczki lub zaświadczenia wojskowe oraz karty powołania,

3. rzeczy znalezione w budynku publicznym, innym budynku lub pomieszczeniu otwartym dla publiczności oraz środku transportu publicznego nieodebrane w ciągu 3 dni od właściwego zarządcy przez osobę uprawnioną,




4. inne rzeczy.

Biuro Rzeczy Znalezionych funkcjonować będzie w budynku ratusza przy pl. Stary Rynek 1:
– poniedziałki – od godz. 12 do godz. 16
– środy, piątki – od godz. 10 do godz. 14.

Telefon kontaktowy: 735 209 168 – czynny tylko w godzinach pracy Biura.

Regulamin Biura Rzeczy Znalezionych i formularze dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Straży Miejskiej.

REKLAMA

Inni czytali również

Kolejny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU