W tym roku odbywa się już trzecia edycja turnieju miast, w którym zwycięzca wygrywa kampanię promocyjną w Zumi i Onecie.
Zwycięzcą premierowej edycji tego konkursu była Rawa Mazowiecka, z kolei w drugiej najlepsze okazały się: Gołdap, Sejny i Szydłowiec. Ich mieszkańcy dopingowali się wzajemnie, udostępniając informacje o turnieju, a władze miast promowały tę informację na swoich stronach.
W tym roku organizatorzy przewidują nagrody dla ośmiu najlepszych miast. Wśród nich są trzy główne nagrody w postaci rabatu 99% na trzy kampanie promocyjne o wartościach:
- za I miejsce – 200 tys. zł,
- za II miejsce 100 tys. zł,
- za III miejsce 50 tys. zł.
Podobnie jak w poprzednich latach, w turnieju uczestniczy 335 miast powiatowych. Każde miasto ma równe szanse wygrania nagrody, dlatego, że stosowana jest proporcja ilości głosów do ilości mieszkańców i to ona decyduje o pozycji w rankingu.
Miasto, które zdobędzie najwięcej głosów, dostanie dodatkowo nagrodę w postaci 99% rabatu na kampanię promocyjną o wartości 50 tys. złotych.
Cztery dodatkowe nagrody otrzymają miasta, które zostaną wybrane w głosowaniu, jako miasto:
- ekologiczne,
- przyjazne turystom,
- aktywne biznesowo,
- bezpieczne.
Zwycięskie miasta otrzymają nagrodę w postaci 99% rabatu na działania reklamowe o wartości 5 tys. złotych oraz certyfikatów zwycięskiej kategorii.
Dla wszystkich głosujących użytkowników, przewidziano z kolei konkurs fotograficzny, w którym jest szansa pokazania swojego miasta na zdjęciach. Nagrodą w tym konkursie jest umieszczenie zwycięskich fotografii na stronie głównej Zumi, gdzie będą nową „tapetą” danego miasta.
[button link=”http://turniejmiast.zumi.pl/plock.html” target=”new” color=”default”]GŁOSUJ NA PŁOCK![/button]
Do głosowania na Płock, za pośrednictwem swojego konta na Twitterze, zachęca również prezydent Płocka Andrzej Nowakowski.
Głosujemy na Płock https://t.co/GJVMGwUhCs
— Andrzej Nowakowski (@prezydentplocka) listopad 13, 2015