Druga edycja Płockamp, czyli barcampu dla branży e-biznesu i nowych technologii, odbyła się w Płocku 15 października. Słuchacze mogli porozmawiać m.in. na temat promocji firmy na portalach społecznościowych.
– Celem wydarzenia jest integracja środowiska, wymiana doświadczeń i pomysłów oraz prelekcje doświadczonych przedsiębiorców i osób, które mogą być inspiracją dla innych – tłumaczyli pomysł na wydarzenie organizatorzy. – Pod jednym dachem, w luźnej atmosferze, spotykają się nie tylko przedstawiciele startupów i dojrzałych firm, ale również reprezentanci otoczenia biznesu, freelancerzy, pracownicy działów PR i marketingu – wyjaśniali. Płockamp ściągnął faktycznie pełną salę zainteresowanych osób, które – pomimo rozpoczęcia z opóźnieniem – nadciągały także w trakcie trwania prelekcji.
Swoją wiedzą w trakcie Płockampu dzielili się:
– Dagmara Pakulska – marketer, szkoleniowiec i HR-owiec z kilkuletnim doświadczeniem, obecnie marketing manager w agencji e-City Vision, odpowiedzialnej za promocję firmy Gruby Benek,
– Stanisław Radomiński – doświadczony konsultant i kierownik projektów unijnych (ponad 100 mln zł pozyskanych dotacji), związany z firmą MSR, organizator startup weekendów w Łodzi.
O blogowaniu opowiedział natomiast Marcin Wójcik, który wystąpił w miejsce zapowiadanego wcześniej Chrisa Kwacza.
W bloku tematycznym pn. “Rób Internety w Płocku”, zaprezentował się Tomasz Wysocki z płockiej firmy Infracom, który opowiedział o najczęściej popełnianych błędach, wpływających na negatywny odbiór marki. Natomiast wiceprezydent Jacek Terebus, przedstawił sposób wspierania przedsiębiorców przez miasto oraz możliwości, jakie daje Akademicki Inkubator Przedsiebiorczości.
– Spotkanie przeznaczone jest dla osób prowadzących swój biznes lub myślących o jego założeniu, w szczególności zaś dla osób pragnących wprowadzić swój biznes do Internetu – mówiła przed spotkaniem Małgorzata Gontarek, organizator Płockampu.
Inicjatywa z pewnością przyda się bardziej osobom, które dopiero stawiają pierwsze kroki w biznesie internetowym. Część wiadomości była dla nas oczywista, choć zapewne mogła być nowością dla początkujących przedsiębiorców.
Partnerem głównym wydarzenia został Urząd Miasta Płocka, a honorowy patronat objął Prezydent Miasta Płocka.