17 października 2013 roku pojawił się pierwszy egzemplarz gazety PetroNews. Po trzech latach funkcjonowania na płockim rynku jesteśmy już pewni, że to jest droga, którą chcemy podążać. To Wy, nasi Czytelnicy, sprawiliście, że chcemy nadal tworzyć materiały, odzwierciedlające naszą lokalną rzeczywistość, ale pomagające reagować na Wasze problemy.
Do pierwszego wydania gazety przygotowywaliśmy się długo i solidnie. Wybieraliśmy artykuły, które cieszyły się Waszym uznaniem na portalu PetroNews.pl, opracowywaliśmy oprawę graficzną, obmyślaliśmy układ gazety, która miała być przede wszystkim przyjazna dla mieszkańców, ale i zawierać wartościowe, przydatne, humorystyczne i poważne treści.
Tak wygląda nasza pierwsza i aktualna, dzisiejsza okładka. Co się zmieniło? Przede wszystkim zasięg – na początku dystrybucja obejmowała tylko Płock, obecnie jesteśmy również w powiecie płockim, częściowo sierpeckim i gostynińskim. Nasze gazety jeżdżą w taksówkach i w busach EkoBus na trasie Płock – Warszawa. Wsłuchaliśmy się również w Wasze opinie i uwzględnialiśmy Wasze potrzeby.
O czym był nasz pierwszy numer? Przede wszystkim o stadionie Stoczniowca, który po trzech latach zmienił wreszcie swoje oblicze i już nie straszy tak, jak na okładce numeru 1/2013 PetroNews. Poniżej obejrzycie go w całości.
W tym czasie publikowaliśmy wiele artykułów. Jednym z najpopularniejszych i czytanych do dzisiaj jest historia pewnego płockiego dyrektora, który wolał w Norwegii zbierać śmieci, niż zostać w Polsce…
Po latach prób, nauczyliśmy się dostosowywać do potrzeb płockich przedsiębiorców. Badaliśmy potrzeby rynku, opracowaliśmy i dopracowaliśmy różne sposoby promocji, dostosowanej do potrzeb poszczególnych grup docelowych. Nasze stałe cykle, np. Płocka Kuchnia, Obiektywnie o Płocku, Mariola gotuje, Okiem Robaka czy Moto Płocczanie, cieszą się nieustającym zainteresowaniem. Dokładnie rok temu spotkał nas zaszczyt odznaczenia z rąk ministra gospodarki za zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej.
Po trzech latach na lokalnym rynku staliśmy się również liderem zasięgu przekazywanych informacji. Portal PetroNews.pl przekroczył na stałe odwiedzalność na poziomie ~ 120.000 unikalnych użytkowników. Jesteśmy również jedyną, ukazującą się regularnie dwa razy w miesiącu gazetą lokalną. Jako pierwsi na rynku przekroczyliśmy granicę 30.000 fanów na Facebooku. Każda informacja, którą tam przekazujemy, rozchodzi się do naszych fanów i ich znajomych. To blisko 1.000.000 osób!
Uwaga – świętujemy razem z przedsiębiorcami!
Właśnie z okazji trzeciej rocznicy, przygotowaliśmy jedyną w swoim rodzaju promocję dla lokalnych przedsiębiorców.
Tylko teraz, reklamę w jednym wydaniu w miesiącu gazety PetroNews (2 moduły) oraz wizytówkę na portalu PetroNews.pl możecie mieć za 49 zł netto przy zawarciu umowy na 12 miesięcy.
Reklama w każdym egzemplarzu gazety PetroNews (2 wydania w miesiącu) oraz własna wizytówka na portalu PetroNews.pl to koszt 99 zł netto, przy zawarciu umowy na 12 miesięcy.
W każdym przypadku otrzymujecie reklamę za 50% ceny! Zapraszamy!