Reklama w mediach. Portale internetowe, Facebook, ekrany LCD i gazeta PetroNews.pl

Szanowni Państwo,
gazeta płockzaprezentowanie działalności firmy wymaga dobrania odpowiednich środków medialnego przekazu. Właśnie dlatego chcielibyśmy przedstawić naszą ofertę, pozwalającą na skuteczne dotarcie do odbiorców, przy wykorzystaniu zarówno profesjonalnych środków medialnych, jak i niekonwencjonalnych sposobów prezentacji. W zasobach naszej firmy znajdują się produkty, dzięki którym oferta Państwa firmy dotrze do szerokiej rzeszy odbiorców. Są to: gazeta papierowa, portal internetowy, profile społecznościowe oraz monitory reklamowe LCD.

Nasze sztandarowe rozwiązania reklamowe

totem_LCDSieć ekranów Digital Signage 52" 

  • Blisko 250.000 transakcji odbywa się w pobliżu ekranów LCD w każdym miesiącu. 
  • Najtańsza tego typu reklama w Płocku! Niskie koszty i doskonała widoczność
  • Możliwość zamieszczania materiałów statycznych jak plakaty oraz dynamicznych jak filmy i animacje.
  • Nie wiesz jak przygotować reklamę? Bez obaw. Nasze studio graficzne przygotuje dla Ciebie projekt wg Twoich wytycznych. Możemy również przygotować spójne reklamy do gazety i do internetu. Możemy przygotować również Twój znak graficzny, politykę marketingową, stronę internetową i fan-page na Facebooku lub profil na Twitterze lub Google+

Reklamujesz się w naszej gazecie? Reklama na ekranach LCD dla Ciebie kosztuje jedynie 50% ceny cennikowej. Nie uwierzysz jak mało zapłacisz!

Portale

Sieć lokalnych portali internetowych.

W samym Płocku według Google mieszka 65.000 unikalnych osób, które korzystają z internetu.  Jest nam szczególnie miło poinformować, że już dawno czyta nas pond 82.000 unikalnych internautów! (Styczeń-Luty 2016)

Przykład: reklama, którą wykupisz na dużym festiwalu lub wydarzeniu kosztuje ok. 5-10 tyś zł. Zobaczy ją ok 5-10 tyś osób. 
Reklamę na naszym portalu zobaczy tyle osób w ciągu jednego dnia jeśli zainwestujesz 10 zł.
Co ważne: w 98% będą to Płocczanie, którzy mogą być Twoimi klientami!

Reklama, w zależności od wybranego formatu może również (bez dodatkowych kosztów!) pojawiać się na popularnych stronach należących do PetroNews. 

  • Plocek.pl - Strefa Biznesu - ogłoszenia drobne, motoryzacyjne, katalog firm, promocje i portal informacyjny.
  • PlockCafe.pl - Agregator treści społecznościowych. Najciekawsze wpisy i informacje z Facebook'a, Twittera czy YouTube w jednym miejscu!
  • Praca.Plock.fm - Agregator ofert pracy dla Płocczan i mieszkańców powiatu płockiego. 

    Formaty Reklam

Strony i profile społecznościowe.

fbWielu z Twoich potencjalnych klientów korzysta z portali społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Google+. Nasze informacje są na bieżąco śledzone przez 35.000 fanów i to tylko na tych portalach.
Czy chcesz aby informacja o Tobie dotarła do nich oraz ich znajomych? Artykuł sponsorowany będzie najlepszą formą dotarcia do grupy, która jest w Państwa kręgu zainteresowań.

Reklamujesz się w naszej gazecie? Reklama w portalu internetowym oraz sieciach Social Media (Facebook, Twitter oraz Google+) dla Ciebie kosztuje jedynie 50% ceny cennikowej. Skorzystaj z okazji!

 

Reklama w prasie.

Prasa drukowana ciągle pozostaje najpoczytniejszym medium wśród osób pełnoletnich. Według statystyk każdy egzemplarz gazety czytany jest przez 3.7 osoby, co przy nakładzie gazety PetroNews (16.000 egzemplarzy co dwa tygodnie) daje nam około 60.000 czytelników co 2 tygodnie.

Aktualnie obejmujemy zasięgiem cały powiat Płocki. Co 2 tygodnie docieramy wszędzie tam, gdzie nie dotrze żaden tytuł płatny i rozchodzimy się w 100% w odróżnieniu od tytułów płatnych, które zawsze mają różnice pomiędzy nakładem a sprzedażą - ta różnica sięga blisko 50%.

Reklama w gazecie PetroNews to najlepszy możliwy sposób aby dotrzeć do różnorodnych środowisk naszych czytelników. Zróżnicowany materiał powoduje że nasze medium czytane jest zarówno przez osoby młode jak i seniorów!

Reklama ogólnopolska w prasie.

Gazeta PetroNews to nie tylko reklama lokalna. Możesz zlecić nam reklamę a my umieścimy ją u siebie oraz w innych mediach:

  • TYGODNIKI: Łomża, Zduńska Wola, Sieradz, Brodnica, Wałcz, Płońsk, Gostyń, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Żyrardów
  • DWUTYGODNIKI: Bartoszyce, Lidzbark, Gizycko, Holandia, Inowrocław, Wieluń, Płock, Warszawa, Pułtusk, Tarnów, Busko, Staszów, Rzeszów, Krosno, Błonie, Ożarów Mazowiecki, Izabelin, Nowy Targ, Rawicz, Głogów, Poznań, Siemianowice Śląskie, Bytom, Chorzów
  • MIESIĘCZNIKI: Piła, Krośniewice, Iwanowice, Grodzisk Mazowiecki, Kielce, Wyszogród, Ełk

Nakład łączny to blisko 620.000 tyś egzemplarzy. W sprawie szczegółów - skontaktuj się z nami.

Kontakt z działem reklamy PetroNews.

  • Anna: reklama@petronews.pl - tel. 505 445 343
  • Adres: 09-400 Płock, Plac Celebry Papieskiej 1. Hala Orlen Arena

Możesz również skorzystać z wygodnego formularza kontaktowego poniżej. Czekamy!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości


Pytania i odpowiedzi:

Reklama czy Patronat Medialny
Jeśli organizujesz wydarzenie lub po prostu chcesz skorzystać z naszych nośników w celu poinformowania naszych czytelników - zadzwoń do nas. Z przyjemnością obejmiemy patronatem medialnym wydarzenie i pomożemy Ci w promocji. Tak jak pracując na rzecz naszych klientów - tak i w przypadku patronatu - włożymy pełne zaangażowanie i środki aby Ci pomóc.
Pamiętaj jednak że patronat nie dotyczy imprez o charakterze komercyjnym. Jeśli robisz coś z potrzeby serca i z własnych środków - my również dodamy to od siebie.

Jak przygotować projekt reklamy?
Reklama w internecie to formaty 970x250px, 728x90px, 300x250px oraz 300x600px. Możesz do nas dostarczyć plik .jpg lub .png lub zlecić nam wykonanie animacji w HTML5

Reklama w gazecie powinna być dostarczona zgodnie z wymiarem wybranych modułów (dostaniesz taką informacje na e-mail lub telefonicznie) w formacie .tiff, 32-bit kolor oraz 300 dpi. Możesz także zlecić nam przygotowanie swojej reklamy!

Czy mnie na to stać?
Nie sprzedajemy reklamy. Pomagamy Tobie w osiągnięciu sukcesu, bo to Ty jesteś naszą najlepsza reklamą. Twoja opinia na nasz temat przekazana innym przedsiębiorcom jest również naszym sukcesem, zyskiem i satysfakcją.
Mamy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi klientów z całej Polski.
Trudno w to uwierzyć, a jednak ceny u nas zaczynają się od 10 zł za dzień. Oczywiście wszystko zależy od nakładów, ale spróbuj za 10 zł dziennie znaleźć kogoś, kto powie o Twojej firmie np. 10.000 osobom. Nie każdy Cię zapamięta - wiemy o tym, ponieważ jesteśmy realistami. Przyjmijmy więc, że tylko 1% zwróci uwagę na Twoja ofertę. To 100 osób. Codziennie... Chcesz więcej?
To nie problem!
Zaproponuj nam swój budżet. "Mam 200 zł miesięcznie", "Proponuję 1800 zł miesięcznie", "Dysponuję 480 zł netto na promocję...". Z naszej strony dostaniesz ofertę dopasowaną do Twojego budżetu, ale przede wszystkim dopasowaną do Twoich klientów, w oparciu o Twój profil działalności.

Podstawowe błędy w promocji

Największym błędem, jaki zauważamy codziennie, jest inwestowanie w media reklamowe, które przynoszą znikomy efekt.

ULOTKI
Odpowiedz sobie szczerze. Kiedy ostatnio wziąłeś z własnej inicjatywy ulotkę przedsiębiorstwa, czytałeś ją wygodnie w fotelu po ciężkim dniu, a potem dałeś bliskiej osobie, aby też przeczytała? Raz? Nigdy? A ile razy w złości opróżniałeś skrzynkę z ulotek? Raz? Wielokrotnie?

A gazeta? Tak, tu sprawa wygląda zupełnie inaczej, ale dopiero zrozumienie tego, oraz faktu, że widzisz porozrzucane ulotki (co przekłada się na statystyki: 40 ulotek - 1 poinformowany), daje Ci pełen obraz skuteczności reklamy w prasie bezpłatnej.

Blisko 4 osoby czytają jedną gazetę, więc policzmy: jeśli drukujesz 20.000 ulotek, dotrzesz do 500 osób. Jeśli wydrukujesz reklamę w naszej gazecie (16 tys. egz.), to dotrzesz do blisko 60.000 osób, nie martwiąc się o dystrybucję i bałagan. Co więcej - zapłacisz znacznie mniej (to pewne!), osiągając zdecydowanie więcej!

INTERNET
Kolejna sprawa to portale internetowe, podające wyświetlenia strony. Czy wiesz, że to absolutnie nie jest istotna informacja?

Załóżmy, że jest strona X, która ma 10 zdjęć, a ogląda je 1000 osób. 1000 Twoich potencjalnych klientów. Strona generuje 10.000 wyświetleń, jeśli każdy kto wszedł na stronę, obejrzał wszystkie zdjęcia.

Teraz wyobraź sobie stronę, która ma 1000 zdjęć, ale odwiedza ją zaledwie 20 osób. Tylko 20 potencjalnych klientów. Wygenerują oni w analogicznej sytuacji 20.000 wyświetleń. Lepiej... Tyle, że dużo gorzej Emotikon smile

Dla Ciebie istotni są unikalni użytkownicy. Tych danych jednak większość portali nie podaje i... nie bez przyczyny. Jeśli jest taka możliwość - sprawdź i porównaj co oznacza "mamy miliony wyświetleń!" z realną liczbą unikalnych użytkowników. W Płocku jest 65.000 internautów. Portale albo powinny do tego dążyć, albo to przekraczać, żeby być stabilnymi pod względem reklamowym. Dla porównania - w PetroNews ruch generuje blisko 75 tys. osób. 99.8% naszych czytelników to obszar Płocka i powiatu płockiego.

BRAK DYWERSYFIKACJI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Stawiając na jedną kartę, inwestujemy w jedno medium, licząc na odzew. Nie zawsze to jest najlepsza metoda.

Pozwól nam przyjrzeć się swoim działaniom. Przetestować najskuteczniejsze kanały dystrybucji treści - czasami są to ekrany reklamowe, a czasami artykuł sponsorowany. Niekiedy lepiej dać małą reklamę - jednak bywa, że bez dużej i odważnej się nie obędzie. Wszystko jest zależne od wielu czynników. Mając nas za partnera w działaniach marketingowych, możesz mieć wgląd w nasze działania i wnioski.

Jeśli nie możesz w danym momencie pozwolić sobie na uderzenie z dużą akcją marketingową, spokojnie - nasi klienci otrzymują plan marketingowy dostosowany do ich możliwości, który rozbija duże akcje na mniejsze faktury.

Przykład? Nasz klient nie może czekać. Musi wypromować produkt lub usługę teraz. Potrzebuje każdego nośnika i dużych reklam - jednak nie posiada aż takich środków jednorazowo.

Podpisujemy umowę na najmniejszą reklamę na rok, wyższe ceny za większą reklamę rozbijamy na 12 miesięcy i bezproblemowo realizujemy kampanię od mocnego uderzenia, nie angażując dużych środków.

Jesteśmy przedsiębiorcami. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak trudno jest prowadzić biznes. Zwłaszcza w Płocku.

Rozumiemy potrzeby i umiemy dopasować się do oczekiwań - napisz do nas!