Płock za pół ceny – co dalej z akcją?

0

Wielkimi krokami zbliża się akcja “Płock za pół ceny”. Zostały dwa miesiące do jej rozpoczęcia, więc wydawać by się mogło, że pewne kwestie zostały ustalone… Niestety, w praktyce póki co wygląda to inaczej. Ale zacznijmy od początku.

Urząd Miasta Płocka wraz ze swoim partnerem Radiem Zet Gold przystąpił do tematycznej akcji “Płock za pół ceny”. Projekt ten ma na celu promocję miasta, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, z bogatą ofertą kulturalno-rozrywkową, idealną na weekend bądź też dłuższy pobyt w naszym mieście. Ma także zachęcić gości z całej Polski do odwiedzenia Płocka również w okresie wczesnej jesieni (przypomnijmy, że cała akcja ma odbywać się w dniach 9-11 września).

W informacji głównej, na stronie internetowej akcji, znajdujemy informację, że zaproszone są do niej hotele, restauracje, kawiarnie, puby, sklepy, instytucje kulturalne i sportowe oraz miejsca rozrywki.

Jak się dowiedzieliśmy, na dzisiaj Urząd Miasta ma podobno pierwsze zgłoszenia do projektu, jednak firmy, które do niego przystąpiły nie są znane z nazwy, lecz jedynie z faktu, że biorą udział w akcji.

– Mamy pierwsze zgłoszenia do projektu “Płock za pół ceny” – mówi Hubert Woźniak z zespołu ds. kontaktów z mediami Urzędu Miasta Płocka. – Ale razem ze współorganizatorem akcji, czyli Radio Zet Gold, które ma doświadczenie w organizacji takich projektów, uznaliśmy, że zaczniemy je publikować od 9 lipca, aby nikogo nie faworyzować zbyt długim czasem emisji na stronie. I stąd taka sytuacja – wyjaśnia.

Intryguje nas jednak jeden szczegół… Sprawdziliśmy, czy na stronie Radia Zet Gold widnieje jakakolwiek informacja o Płocku. Skoro jest ono patronem, to pomijając już fakt firm i ich nazwy, powinna pojawić się wzmianka o naszym mieście. Gdy akcja dotyczyła np. Torunia, radio promowało ją już jakiś czas przed jej rozpoczęciem. O Płocku na razie cisza… Żadnych konkretnych informacji, żadnych odpowiedzi, jedynie puste pola w zakładce “oferta”. Czy to się zmieni 9 lipca?

Celem akcji “Płock za pół ceny” ma być również integracja społeczności lokalnej i zachęcenie mieszkańców do skorzystania z ciekawych propozycji, przygotowanych w ramach tego weekendu. Punkty, które zaangażują się w cały projekt będą oznaczone specjalnymi plakatami, umożliwiającymi ich szybkie odnalezienie.

Miejmy nadzieję, że od zapowiadanego 9 lipca firmy zmobilizują się do udziału w akcji, która jest dość fajną promocją Płocka. Być może zachęci je do tego widok firm, które już się zgłosiły? Będziemy na bieżąco śledzić rozwój zdarzeń.

Podziel się.

Patronat i artykuły sponsorowane w PetroNews.pl


Warto Przeczytać

Płocki Styl Plocki Styl

Nasza stylistka Sandra Panuś ponownie wyruszyła na ulice Płocka, aby wybrać osoby, którym jesienne słońce…


Ostatnie Informacje