REKLAMA

REKLAMA

Płock miastem-gospodarzem EURO 2016?

REKLAMA

Płock chce być miastem-gospodarzem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2016 roku, które odbędą się w Polsce. W sobotę oficjalnie rozpoczyna się kampania promocyjną „Let’s meet in Płock Euro 2016” i walka o przyznanie organizacji EURO 2016 dla Płocka.

Przeczytajrównież

Kilka tygodni temu środowisko płockiej piłki ręcznej spotkało się w Urzędzie Miasta Płocka. Wtedy narodził się pomysł kampanii promocyjnej pn. „Let’s meet in Płock Euro 2016”, skierowanej do płocczan oraz wszystkich fanów piłki ręcznej w Polsce. – Naszą ideą jest pokazanie, że atmosfera i emocje na trybunach, towarzyszące zmaganiom sportowym są jednymi z największych wartości, jakie zapadają w pamięci każdego fana, a naszym celem, aby Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2016 roku zagościły w najsilniejszym ośrodku piłki ręcznej w Polsce – w Płocku – mówi prezydent Andrzej Nowakowski.

Reklama. Przewiń aby czytać dalej.

Lets 2016Teraz Urząd Miasta podejmuje kroki, których celem jest poprawa frekwencji na meczach Orlen Wisły Płock, a tym samym ukazanie potencjału miasta i jego mieszkańców w świetle organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2016 w Polsce. – Nie będzie sukcesu, jeśli nie będzie pełnych hal, a to jest bardzo trudne zadanie do wykonania. Pokazanie podczas transmisji telewizyjnych pustych hal przynosi odwrotny skutek od zamierzonego. To byłaby antypromocja dyscypliny – mówił Marcin Herra, wiceprezes ds. rozwoju w Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

– Płock to zadanie już wykonał. Z meczu na mecz widać, że miasto posiada coraz bardziej zaangażowanych kibiców i jest gotowe aby tak znacząca impreza sportowa zagościła w najsilniejszym ośrodku szczypiorniaka w Polsce – odpowiadał prezydent Andrzej Nowakowski.

Przed nami niespełna trzy lata, aby przekonać się, czy Płock i jego mieszkańcy są kluczem do sukcesu promocyjnego i organizacyjnego Euro 2016.

W ostatnim tylko roku płocczanie uczestniczyli w 32 meczach, zorganizowanych w Orlen Arenie, w tym z udziałem reprezentacji narodowych i czołowych zawodników z całej Europy. Gorące wsparcie ze strony kibiców tylko potwierdza słowa, że w Płocku „są oni ósmym zawodnikiem drużyny”.




Kampania promocyjna rozpocznie się w sobotę, 16 lutego podczas meczu Orlen Wisła Płock – Team Tvis Holstebro. Tego dnia zostanie zaprezentowane nowe obrandowanie hali i uruchomiona zostanie dedykowana strona internetowa i fanpage na Facebook’u. Ambasadorami kampanii, obok sympatyków piłki ręcznej, są zawodnicy Orlen Wisły Płock, którzy swoje mecze rozegrają w koszulkach z nowym logo.

Urząd Miasta zaprasza wszystkich fanów i sympatyków piłki ręcznej w Płocku i całej Polsce do wspólnego kibicowania podczas meczów w hali Orlen Arena w Płocku. Każdy mecz: ligowy, europejski czy na poziomie reprezentacji narodowej jest wielkim przeżyciem i dostarcza niezapomnianych wrażeń – zapewniają organizatorzy.

Od redakcji: Zamysł szczytny i jak najbardziej wart poparcia. Ciężko nam jednak zrozumieć, dlaczego kampania promocyjna, która skierowana ma być do płocczan i fanów piłki ręcznej w Polsce, nosi nazwę w języku angielskim? Z informacji ratusza wynika, że nie kierujemy jej do obcokrajowców, skąd więc ten pomysł? I – na marginesie – czy stosując nazwę anglojęzyczną nie wypadałoby zachować konsekwencję i użyć nazwy „Plock”?

O naszych wątpliwościach poinformowaliśmy prezydenta Andrzeja Nowakowskiego. Oto jego odpowiedź: „Kilka tygodni temu środowisko płockiej piłki ręcznej spotkało się w Urzędzie Miasta Płocka. Wtedy narodził się pomysł kampanii promocyjnej pn. „Let’s meet in Płock Euro 2016” skierowanej do płocczan oraz wszystkich fanów piłki ręcznej w Polsce. Teraz podejmujemy kroki, których celem jest także poprawa frekwencji na meczach Orlen Wisły Płock, a tym samym ukazanie potencjału miasta i jego mieszkańców w świetle organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2016 w Polsce. Język angielski jest uniwersalny, a proszę pamiętać, że gramy także w pucharach europejskich – z Duńczykami, Norwegami, którym także chcemy pokazać Płock z wykorzystaniem nośników w Orlen Arenie i podczas transmisji telewizyjnych.”

REKLAMA

Inni czytali również

Kolejny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU