– W związku z pojawiającymi się sygnałami o oszustach i osobach, podających się za pracowników wodociągów, Spółka „Wodociągi Płockie” Sp. z o.o. informuje, iż pracownicy Spółki nie dokonują przeglądów instalacji, wodomierzy oraz nie pobierają próbek wody w mieszkaniach prywatnych i w domach jednorodzinnych bez wcześniejszego ustalenia terminu – czytamy w komunikacie płockiej firmy.
Warto również pamiętać, że „Wodociągi Płockie” nie odczytują wodomierzy znajdujących się w mieszkaniach w blokach, a odczytują jedynie wodomierze, które znajdują się w budynkach jednorodzinnych, w których w znacznej większości odczyt dokonywany jest zdalnie. Jeśli zaś chodzi o wymianę wodomierzy, to jest ona wykonywana jedynie we wcześniej ustalonym terminie.
Ponadto, laboratorium Spółki informuje, że pobór próbek wody do badań jakościowych ma miejsce przy wodomierzu głównym budynku (najczęściej w piwnicy danego bloku). Pobory próbek bezpośrednio w mieszkaniach i domach jednorodzinnych zdarzają się bardzo rzadko, najczęściej na skutek zgłoszeń reklamacyjnych. W takim przypadku za każdym razem termin poboru jest wcześniej uzgodniony z administracją budynku, właścicielem i reklamującym.
Pracownicy wodociągów zawsze mają przy sobie identyfikator i jeżeli nie jest widoczny, to na życzenie klienta zobowiązani są go okazać.
Pamiętajmy, że jeżeli jakakolwiek wizyta osób przedstawiających się jako pracowników Spółki „Wodociągi Płockie” wzbudza wątpliwości czy też niepokój, można zgłosić i sprawdzić niniejszą wizytę.
Numery telefonów do kontaktu:
w godzinach 7 – 15:
- 24 364 42 00 – Sekretariat Zarządu,
- 24 364 42 29 – Biuro Obsługi Klienta,
- 24 364 42 30 – Biuro Obsługi Klienta,
po godzinie 15: tel. 24 364 42 44 – Dyspozytor.