REKLAMA

REKLAMA

Nowe udogodnienia dla przedsiębiorców

REKLAMA

Już niedługo przedsiębiorcy będą mogli załatwić kilka spraw, przy okazji rejestrowania swojej firmy w Urzędzie Miasta Płocka.

Przeczytajrównież

Od 20 maja 2017 r. wraz z wnioskiem CEIDG-1 (rejestrującym firmę) przedsiębiorca będzie miał możliwość złożyć w Urzędzie Miasta Płocka (Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich, Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej, stanowisko obsługi nr 1 i nr 2) przy al. Piłsudskiego 6 w Płocku, następujące dokumenty:

Reklama. Przewiń aby czytać dalej.
  • ZUS ZUA – na którym będzie mógł zgłosić siebie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego lub wprowadzić zmiany, np. adresu zamieszkania,
  • ZUS ZZA – na którym będzie mógł zgłosić siebie do ubezpieczenia zdrowotnego lub wprowadzić zmiany, np. adresu zamieszkania,
  • ZUS ZCNA – na którym będzie mógł zgłosić członków swojej rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego lub ich z niego wyrejestrować,
  • ZUS ZIUA – na którym będzie mógł zgłosić zmianę swoich danych identyfikacyjnych,
  • ZUS ZWUA – na którym będzie mógł wyrejestrować siebie z ubezpieczeń.
    Dane z tych dokumentów zostaną przekazane do ZUS.

Ważne!
Jeśli przedsiębiorca będzie chciał zgłosić do ubezpieczeń pracownika, zleceniobiorcę lub osobę, która z nim współpracuje, musi to zrobić bezpośrednio w ZUS.




Informacje o zasadach obejmowania ubezpieczeniami społecznymi, ustalania kwoty, od której wylicza się składki (podstawy wymiaru składek), rozliczania i opłacania składek oraz wypełniania i korygowania dokumentów można znaleźć w poradnikach i ulotkach dostępnych w każdej placówce ZUS oraz na stronie internetowej www.zus.pl.

 

REKLAMA

Inni czytali również

Kolejny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU