REKLAMA

REKLAMA

Nie będzie tak głośno przy wiadukcie [ZDJĘCIA, FILM]

REKLAMA

Przeczytajrównież

– Spotykamy się, bo rozpoczęły się najbardziej widoczne prace przy budowie wiaduktu – powiedział prezydent Nowakowski w trakcie dzisiejszej konferencji prasowej. – Ten etap nie będzie tak uciążliwy, jak nagłaśniały to niektóre media – zapewniał.

Konferencja została zorganizowana na terenie budowy wiaduktu przy al. Piłsudskiego. Prezydent, wraz ze swoim zastępcą Cezarym Lewandowskim oraz dyrektorem wydziału inwestycji i remontów Cezarym Guzankiem, wyjaśniał co zostało już zrealizowane i jakie kolejne etapy inwestycji czekają płocczan. Pierwszy etap, czyli układanie sieci ciepłowniczej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej czy teletechnicznej, został już zakończony. – Większość sieci w ziemi już jest – powiedział prezydent Nowakowski. – Do końca nie wiemy jeszcze, co odkryjemy po zdjęciu kolejnych warstw ziemnych – dodał.

Reklama. Przewiń aby czytać dalej.

Najważniejsza informacja dla okolicznych mieszkańców to sposób umieszczania pali, które będą wwiercane w ziemię (a nie wbijanie), dzięki czemu hałas nie będzie tak uciążliwy dla okolicznych mieszkańców. Nie da się jednak uniknąć godziny wykonywania tych prac.

– Prace będą prowadzone w nocy, a wynika to z konieczności zamknięcia trakcji elektrycznych i jest uzgodnione z PKP – poinformował dyrektor Guzanek.




W drugim etapie prac będzie montowany m.in. ruszt wiaduktu, który jest aktualnie w prefabrykacji w wytwórni Mostostal Słupca. Według planów, ten proces rozpocznie się 20 marca. Od 10 marca natomiast firma Polwar, w ramach czasowych zamknięć linii kolejowej, będzie montować główne pale pod wiadukt. Zakończenie wszystkich prac z zakresu mostowego i budowlano-konstrukcyjnego przewidywane jest na początek czerwca 2014.

– Na dzisiaj inwestycja idzie zgodnie z harmonogramem. Z dużym prawdopodobieństwem możemy powiedzieć, że zakończy się w terminie – zapewnił Andrzej Nowakowski.

REKLAMA

Inni czytali również

Kolejny

Komentarze 0

  1. Mirka says:

    Inewstycja powinna zdecydowanie być z kieszeni Orlenu lub zarabiających na ich taborach PKP. Brak ich partycypacji w budowie to największa porażka obecnej władzy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU