Które płockie marki najczęściej wyszukują internauci?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Codziennie wertujemy Internet w poszukiwaniu interesujących zagadnień, poczytnych informacji czy ciekawych wiadomości z zakresu tematów lokalnych, jak i ogólnopolskich. Wykorzystujemy do tego różne narzędzia, w tym, oczywiście, popularną wyszukiwarkę Google. Tym razem pod lupę wzięliśmy lokalne marki: kto najczęściej jest wyszukiwany w kontekście Płocka w Polsce?

Korzystając z usługi Google Trends sprawdziliśmy, które płockie marki wyszukiwane są przez polskich internautów najczęściej (tzw. rosnące wyszukiwania). Nasze zaskoczenie sięgnęło zenitu, kiedy szukając najpierw w zakresie 3 ostatnich lat, zamiast spodziewanych nazw festiwali, wydarzeń czy koncernów znaleźliśmy na podium dwie strony internetowe. Miejsce 2 i 3 zajął dostępny w 113 krajach i ponad 40 językach serwis OLX z siedzibą w Nowym Jorku, natomiast miejsce 1. PetroNews z jednym, ale fajnym 20 metrowym biurem w Płocku 😉

Na pierwszym miejscu w zakresie 3 lat, czyli od naszego powstania, marka PetroNews oraz OLX uzyskały tzw. “Przełamanie”. Co to oznacza? Wyszukiwarka Google wskazała nam hasła, wyszukiwane razem z wpisanym przez osoby zapytaniem (lub ogólnie, jeśli nie wpisano żadnych słów kluczowych), które uzyskały największy wzrost liczby wyszukiwań w danym okresie.

Przy każdym takim haśle jest wartość procentowa wzrostu, w porównaniu do poprzedniego okresu. Jeśli zamiast procentu pojawi się wartość „Przełamanie”, hasło uzyskało wzrost przekraczający 5000%.

A jak było w ciągu ostatniego roku? Najmocniej zyskujące hasła w Google w kontekście słowa “Płock” w zakresie ostatnich 12 miesięcy to:

  1. petronews
  2. nove kino plock
  3. cud miód płock
  4. ozpn płock
  5. g8 plock
  6. pogoda płock godzinowa
  7. fara płock
  8. taxi plock
  9. km plock 3
  10. mops płock.

Sprawdziliśmy też najmocniej zyskujące hasła w Google w kontekście słowa “Płock” w zakresie 2 lat:

  1. olx praca plock
  2. olx plock
  3. praca płock olx
  4. olx płock
  5. petronews
  6. dziennik elektroniczny
  7. petropol płock
  8. km płock 19
  9. laboratorium przygoda płock
  10. sp23 płock.

Jak wyglądają najmocniej zyskujące hasła w Google w kontekście słowa “Płock” w zakresie 3 lat?

  1. petronews
  2. olx płock
  3. olx plock
  4. dziennik elektroniczny
  5. leroy merlin płock
  6. mobilis płock
  7. decathlon płock
  8. soho płock
  9. marmaris płock
  10. g5 płock.

Mając pomysł na artykuł nie spodziewaliśmy się, że napiszemy tekst który zabrzmi jak autoreklama. Ale… Jeśli my nie pochwalimy się, to przecież nikt tego za nas nie zrobi 😉
Jesteśmy niezmiernie wdzięczni Wam, Czytelnikom, że doceniacie naszą pracę. To naprawdę ogromne wyróżnienie i mobilizacja do tego, aby pracować równie ciężko, jak przez ostatnie trzy lata. Dziękujemy!

Podziel się:

Zostaw Komentarz