Do końca roku potrwa wielka loteria ORLENU, w której do wygrania są m.in. samochody marki Peugeot. O tym, że naprawdę można wygrać, przekonało się kolejnych 10 osób – dzisiaj zwycięzcy otrzymali kluczyki do swoich nowych pojazdów.
Samochody Peugeot SUV 3008 są jednymi z głównych nagród w wielkiej loterii ORLEN, która do 31 grudnia br. realizowana będzie na stacjach z logo ORLEN. 22 października odbyło się uroczyste wręczenie kluczyków, a zwycięzcom gratulowali Daniel Obajtek, prezes PKN ORLEN, Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej oraz kierowca ORLEN Team – Robert Kubica.
– Nasza loteria cieszy się dużą popularnością – mówił Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN. – Do tej pory wydaliśmy już 20,5 mln zdrapek, które każdego dnia okazują się szczęśliwe dla klientów. W ten sposób nie tylko promujemy nasze produkty, ale też wzmacniamy rozpoznawalność marki ORLEN. Duża w tym zasługa Roberta Kubicy, który jest twarzą naszej kampanii promocyjnej i jednym z najpopularniejszych polskich sportowców, świetnie znanym też poza granicami kraju. My skutecznie wykorzystujemy ten potencjał, co odzwierciedlają m.in. nasze wyniki finansowe w detalu – wyjaśniał Prezes Zarządu PKN ORLEN.
Przypomnijmy, że największa w historii PKN ORLEN loteria ruszyła 23 kwietnia br., a kluczyki do samochodów Peugeot SUV 3008 otrzymało już 68 osób.
– Loteria ORLEN jest rekordowa – mówiła Patrycja Klarecka, Członek Zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej. – Nie tylko pod względem liczby nagród, których przygotowaliśmy aż 11,5 mln, ale także ich wartości, przekraczającej 56 mln zł. W ramach loterii przygotowaliśmy aż 17 zestawów promocyjnych, znacząco zwiększając zainteresowanie klientów naszą ofertą – podkreśliła Patrycja Klarecka.
Loteria łączy się ze specjalną kampanią produktową, której twarzą jest Robert Kubica, a fani zawodnika ORLEN Team mogą nabyć wiele atrakcyjnych gadżetów, z których klienci stacji najchętniej wybierają smycze, metalowe długopisy i ramki do tablic rejestracyjnych.
ORLEN zapowiada, że będzie kontynuował współpracę z Robertem Kubicą także w przyszłym roku, pozostając również w Formule 1, co wpisuje się nie tylko w strategię sponsoringu sportowego, lecz przynosi także wymierne korzyści wizerunkowe i biznesowe. Jak potwierdzają badania, co szósty klient stacji ORLEN i co 10 klient stacji konkurencyjnych deklaruje, że dzięki wsparciu zawodnika przez PKN ORLEN chętniej korzysta z oferty stacji ORLEN.
Koncern wymienia również, że sieć detaliczna, w której sprzedaż wspierana jest loterią z Robertem Kubicą, odnotowała w Polsce 3-procentowy wzrost sprzedaży paliw, a także wyraźny wzrost sprzedaży produktów pozapaliwowych w pierwszym półroczu, przyczyniając się do rekordowego zysku operacyjnego tego segmentu, który był wyższy o 400 mln zł, w porównaniu do pierwszego półrocza ubiegłego roku. Dodatkowo, dzięki zaangażowaniu w Formułę 1 spółka wzmacnia znajomość marki ORLEN na zagranicznych rynkach.
Żeby wylosować konkursową zdrapkę, najpierw trzeba kupić jeden z 17 zestawów promocyjnych Stop Cafe. Zdrapki dają szansę zdobycia jednej z wielu atrakcyjnych nagród, wśród których pozostało jeszcze m.in. 20 samochodów osobowych oraz produkty marki VERVA. Do tej pory rozdane zostało już ponad 600 tys. batonów proteinowych, przeszło 2,5 mln napojów VERVA Magnez + B6 i prawie 2 mln napojów energetyzujących VERVA.
Ponadto, każdy z uczestników programu VITAY może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o ostatni już w tym sezonie wyjazd na zawody Formuły 1, które zostaną rozegrane w grudniu w Abu Zabi. Losowanie zwycięzcy odbędzie się 3 listopada.