REKLAMA

REKLAMA

Dzień Kobiet i nowe produkty na stacji ORLEN [FILM, ZDJĘCIA]

ORLEN Bez Tajemnic

REKLAMA

Przeczytajrównież

Nowa kampania „stop.cafe budzi apetyt na życie” promuje ofertę śniadaniową dostępną na wybranych stacjach ORLEN, w tym nowość – kanapki na ciepło z jajkiem sadzonym. W Dniu Kobiet spotykamy się na płockiej stacji, by porozmawiać o ofercie gastronomicznej i specjalnej usłudze dla pań.

Do końca marca potrwa kampania, w której PKN ORLEN chce zaprezentować szeroką gamę produktów gastronomicznych oferowanych na ciepło, a tym samym wzmocnić pozytywny wizerunek konceptu Stop Cafe. Odwiedziliśmy stację paliw w Płocku przy ul. Wyszogrodzkiej 150, gdzie dostępna jest już nowość – kanapka na ciepło z jajkiem sadzonym, ale i pozostałe przysmaki z oferty Stop Cafe.

Spotykamy się w Dniu Kobiet – jakie niespodzianki z tej okazji przygotowano na stacji paliw?

Reklama. Przewiń aby czytać dalej.

– W dniu dzisiejszym na naszej stacji paliw każda kobieta tankująca samochód otrzymuje od nas kupon na kawę za złotówkę – mówi Adam Budek, zastępca kierownika stacji. – Oprócz tego, pracownik podjazdu uzupełnia paniom płyn do spryskiwaczy gratis – dodaje.

Na stacjach ORLENU pojawiła się pewna nowość gastronomiczna. Co to jest?

– Od niedawna w naszej ofercie pojawiły się kanapki śniadaniowe na ciepło – muffiny. Posiadamy trzy rodzaje: z serem halloumi, z kurczakiem oraz z jajkiem i boczkiem – wymienia Adam Budek.

A co z oferty gastronomicznej klienci stacji wybierają najchętniej?




– Najchętniej klienci wybierają hot-dogi, których mamy szeroką ofertę. Wśród nich najpopularniejsze są te z parówką z szynki lub z kabanosem – mówi zastępca kierownika stacji paliw.

Jego słowa potwierdza badanie Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS, z którego wynika, że Polacy coraz częściej korzystają ze stacji nie tylko jako miejsca do tankowania paliwa. Pełnią one także rolę kawiarni, restauracji oraz sklepów spożywczych. Klienci najchętniej wybierają stacje ORLEN, których bogata oferta gastronomiczna znalazła odzwierciedlenie w bardzo dobrym wyniku segmentu detalicznego koncernu.

Dzieje się tak, ponieważ śniadania na Stop Cafe przygotowywane są na bieżąco, z pieczywa wypiekanego na miejscu, opartego o własne receptury, a także z półproduktów mięsnych, sosów i warzyw. Ich uzupełnieniem jest wyśmienita kawa, będąca jednym z najchętniej kupowanych produktów na stacjach ORLEN. Jej smak doceniają kawosze, gdyż parzona jest z wyselekcjonowanych ziaren z plantacji w Ameryce Środkowej i Afryce. Uprawy te są objęte certyfikatem fairtrade, czyli największego globalnego systemu sprawiedliwego handlu.

W ofercie Stop Cafe dostępne są także m.in. hot dogi, nuggetsy, sałatki oraz dania obiadowe i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.

Kampania pt. „stop.cafe budzi apetyt na życie”, którą od strony kreatywnej przygotowała i zrealizowała agencja Red8 Advertising, a media zaplanował dom mediowy Sigma Bis, obejmuje reklamę BTL, radio, prasę, internet, a także kanały własne PKN ORLEN.

REKLAMA

Inni czytali również

Kolejny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU