Biznes Level Up! – ciekawe propozycje dla biznesu

0

Za nami konferencja liderów przedsiębiorczości, odbywająca się w Płockim Parku Przemysłowo- Technologicznym. Organizatorem wydarzenia zatytułowanego “Biznes Level Up!” jest PPP-T.

Jak informują organizatorzy, konferencja ma na celu “pokazanie ciekawych, praktycznych i nowatorskich propozycji dla biznesu”. Zaproszono polskich i zagranicznych prelegentów oraz trenerów, specjalistów z dużym doświadczeniem w dziedzinie nowych, pomysłowych rozwiązań biznesowych. Szkolenia i warsztaty, w których uczestniczyli przedsiębiorcy i menedżerowie, mają pomóc w osiągnięciu bardziej konkurencyjnej pozycji na rynku.

Już pierwszego dnia uczestnicy otrzymali potężną dawkę wiedzy w zakresie znaczenia storytellingu w prezentacjach i rozmowach menedżera. Prelekcję wygłosił Marek Stączek, ghostwriter, mówca, autor książek biznesowych.

fot. Magda Grodecka

fot. Magda Grodecka

O tym, jak radzić sobie z oporem pracowników wobec zmian w firmie, opowiedziała Dorota Mejri, psycholog, coach, trener biznesu. Opowiadała o tym, jak można zapobiec oporowi załogi firmy wobec zmian. W jaki sposób działać i rozmawiać z ludźmi, aby nie dopuścić do braku komunikacji i zaangażowania z ich strony w obliczu zmiany, jak uniknąć poczucia niepewności i obaw, czy sobie poradzą w nowej sytuacji. Prelegentka podawała metody przyzwyczajania osób zatrudnionych w firmie do eksperymentowania.

Z dużą dawką humoru przekazywał wiedzę zebranym Andrzej Wielgosz, ekspert w zakresie zarządzania, specjalizujący się we wdrażaniu nowych modeli biznesowych. Tematem jego prelekcji było „Civility, czyli jak zarządzać w oparciu o kulturę relacji w miejscu pracy”. Przytaczał wyniki badań przeprowadzonych wśród 100 osób, dotyczące reakcji pracowników na brak szacunku.

80% – przejmuje się i rozmyśla, zamiast skupić się na pracy, 78% – obniża zaangażowanie i przynależność do organizacji, 66% – ma niższe wyniki wydajności, 63% – unika osoby okazującej brak szacunku, 48% – zmniejsza swój wysiłek wkładany w realizację zadań, 47% – skraca swój czas spędzany w pracy, 38% – obniża jakość swojej pracy, 25% – wyładowuje swoje frustracje na klientach,12% – zmienia miejsce pracy ze względu na zaobserwowane sytuacje.

Mówił również o tym, że kultura relacji jest bazą osiągania lepszych wyników ekonomicznych. – Czasem warto w wielkiej firmie zrobić krok w tył i zacząć wszystko od nowa – zachęcał do wdrożenia kultury relacji w przedsiębiorstwach Andrzej Wielgosz.

Tego dnia uczestnicy wzięli udział w warsztatach, między innymi w nowatorskich „team building na rolkach”. Zapoznali się też z nowymi trendami w ocenianiu i motywowaniu pracowników, za sprawą Katarzyny Kanigowskiej i Krzysztofa Kosy. Monika Łobodzińska opowiedziała o sposobach na zachowanie równowagi w życiu osobistym i zawodowym.

Uczestnicy konferencji podkreślali wysoki poziom trenerów i prelekcji.

PetroNews był patronem medialnym konferencji.

Podziel się.

Patronat i artykuły sponsorowane w PetroNews.pl


Warto Przeczytać


Ostatnie Informacje