REKLAMA

REKLAMA

Bankowość internetowa w Vistula Banku Spółdzielczym

REKLAMA

vistula_bank_logo_male

Przeczytajrównież

W ostatnim czasie Vistula Bank Spółdzielczy stawia na rozwój, innowacje i dostosowywanie oferty do zmieniających się trendów i gustów młodych klientów, zarówno jeżeli chodzi o produkty kartowe, jak i możliwości internetowe.

Reklama. Przewiń aby czytać dalej.

blue_cashRozwinięciu uległ przede wszystkim system bankowości internetowej. Teraz, oprócz stałego dostępu do swojego rachunku, nasi klienci mają możliwość przesyłania pieniędzy pomiędzy rachunkami (nawet znajdującymi się w innych bankach*) za pośrednictwem systemu przelewów natychmiastowych Blue Cash 24/7.

Rozszerzeniu uległa też oferta depozytowa banku dostępna w Internecie – klienci naszego banku, po uprzednim zgłoszeniu chęci korzystania z oferty depozytowej, mogą mieć dostęp do zakładania i likwidacji lokat za pośrednictwem swojej bankowości internetowej.

Dla osób, wykonujących transakcję za granicę lub w walutach obcych, udostępniono możliwość składania przelewów walutowych w systemie SWIFT i SEPA.

Bankowość elektroniczna umożliwia budowanie zarówno bazy kontrahentów, a więc osób, do których często wysyłamy przelewy, jak i tworzenie zleceń stałych lub przelewów predefiniowanych (w wypadku płatności okresowych na te same numery konta). Unikalnym rozwiązaniem jest koszyk przelewów. Umożliwia on wprowadzenie większej ilości przelewów do jednej paczki, a potem zbiorczą autoryzację wszystkich jednym hasłem jednorazowym.

reklama internet banking_oknologowaniaKolejną funkcjonalnością było wprowadzenie usługi doładowań telefonów komórkowych przez system bankowości elektronicznej. Doładowanie następuje od razu na wskazany przez użytkownika numer telefonu, można przy tym zdefiniować doładowanie (zarówno na żądanie, jak i cykliczne).




System bankowości rozwinął się również pod kątem bezpieczeństwa i dostosowania do każdego użytkownika. Teraz, w zależności od indywidualnych preferencji, klient może skorzystać z dodatkowych zabezpieczeń jak:
– Lokalizacja (można uniemożliwić logowanie do bankowości internetowej z wybranych krajów lub umożliwić logowanie tylko z wybranych krajów);
– Umożliwienie logowania tylko z wybranego adresu IP (wymaga posiadania stałego adresu IP przez klienta);
– Możliwość przypisania kilku rachunków do jednego operatora (nie wymaga to pamiętania wielu loginów i haseł);
– Możliwość przepisania kilku operatorów do jednego rachunku, dla każdego operatora można ustalić dni, godziny pracy, limity operacji, uprawnień do poszczególnych operacji;
– Autoryzacja przelewów może odbywać się na podstawie listy haseł jednorazowych, tokena lub za pomocą kodów SMS przesyłanych na wybrany przez klienta numer telefonu;
– Wysokie bezpieczeństwo – połączenie z Bankiem jest realizowane za pomocą bezpiecznego szyfrowanego w technologii TLS SSL 256 podpisanego certyfikatem Unizeto;
– Najwyższą stabilność dostępu do bankowości internetowej;
– Umożliwia personalizację poprzez zmianę sposobu autoryzacji przelewów, formatu pobieranych wyciągów;
– Umożliwia podgląd logów oraz adresów IP, z których następowały zarówno udane, jak i nieudane próby logowania do bankowości internetowej.

vistula_internetDodatkowym atutem jest tak zwany interfejs mobilny Internet Bankingu. Jest to „lekka wersja” Internet bankingu, specjalnie dostosowana do urządzeń mobilnych z ekranem dotykowym (takich jak smartphone lub tablet). Korzystając z wersji mobilnej, można np. bez trudu zlokalizować najbliższy bankomat, dzięki niej również w prosty sposób można wykonywać przelewy za pomocą kodów QR – wystarczy zrobić zdjęcie przelewu, a rachunek, dane odbiorcy i kwota ustawiają się same. Ponadto, wersja mobilna umożliwia również wykonywanie przelewów krajowych, zagranicznych natychmiastowych, zleceń stałych, podgląd historii, wykonywanie doładowań telefonu.

Pewnym rozwinięciem naszego całościowego podejścia do tematu bankowości elektronicznej jest funkcja SMS banking. Pozwala ona klientowi na otrzymywanie informacji o wybranych przez niego operacjach SMS-em. Wiadomości te pozwalają klientowi na lepszą kontrolę wydatków z konta, zarówno przelewów, wypłat, jak i operacji kartowych, mogą również pomagać kontrolować terminowość wpływów na rachunek (rzetelność kontrahentów). W stosunku do innych rozwiązań, nasz system umożliwia również komunikację SMS-ową dwustronną, a wiec przesyłanie informacji wtedy, kiedy klient naprawdę jej potrzebuje. W tym celu trzeba wysłać ze zdefiniowanego w usłudze telefonu wiadomość na numer banku. System automatycznie wygeneruje odpowiedź, np. poda saldo rachunku, aktualne oprocentowanie lokaty, pokaże 5 ostatnich operacji na rachunku.

Vistula technologiaZapominalskim, SMS-y przypomną o zbliżającym się terminie spłaty karty kredytowej bądź raty kredytu czy terminie zapadania lokaty. W razie zagrożenia, jednym SMS-em można zablokować dostęp do bankowości elektronicznej oraz karty. „Bankuj” bezpiecznie, wtedy kiedy masz czas, kiedy potrzebujesz, bez zbędnego oczekiwania 24/7.

Dla wszystkich klientów zapewniamy pełne wsparcie w zakresie obsługi systemu internetowego.
Zapraszamy do skorzystania z wygody oraz bezpieczeństwa naszej bankowości internetowej.

REKLAMA

Inni czytali również

Kolejny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU